fredag 3 oktober 2014

halsband GOLD


halsband GOLD
tunn 'belcher chain' 16", 18, 20"
bricka 9 mmø,12 mmø, 18 mmø
gold filled (GF)

Äntligen har halsband GOLD kommit. Det är ett enkelt och väldigt vackert smycke. Kan bäras varje dag. Jag tycker personligen att halsbandet i längden 45-46 cm är så fin då brickan hamnar på bröstet. Du kan välja att stämpla det du vill på brickan - en bokstav (din egen eller någons som du håller kär), ett namn, en siffra, ett ord. Ett mycket personligt smycke som sätter 'gulkant' på din dag! 

De rund brickorna finns i storlekarna 9 mm, 12 mm samt 18 mm.
Den tunna belcher kedjan finns i längderna 16"/ ca 40-41 cm, 18"/ca 45-46 cm samt 20"/ ca 50-51 cm (+50 sek).

halsband GOLD kostar med den tunna kedjan (belcher chain) 16"/ca 40-41 cm och 18"/ca 45-46 cm med en rund bricka gold filled (9 mm eller 12 mm) handstämplad med en bokstav/siffra 500 sek. 
Med ett ord/namn/siffror (fler än en bokstav) kostar det 550 sek. 

Varje extra bricka kostar 50 sek med en bokstav/siffra och 100 sek med ett helt ord/namn/siffror (mer än 2 bokstäver). OBS! Dessa priser på brickorna gäller endast då man beställer ett komplett halsband med redan en bricka på halsbandet.

Materialet är gold filled (GF) d v s äkta guld (14k) som pressas in i annan metall (guldhalten är minst en 20 del av allt material) med en speciell teknik vilket get ett mycket hållbart resultat. 

Halsbandet går att få med en kedja i valfri längd men då med annan flat oval link kedja eller curb & ball chain.
Bilder på dem nedan.
Priset för flat oval links är samma som den tunna belcher kedjan och för varje extra 10 cm från 40 cm kostar det 50 sek extra.
En "flat oval links chain":
eller en "curb & ball chain" : pris på begäran

halsband GOLD beställs genom ett email till little.u@telia.com. Du skickar med dina önskemål samt din adress + här kan du se mina leveransalternativ.
nu finns även den större brickan 18 mm i gold filled - emaila för information om pris.

8 kommentarer:

  1. Går det forfarande beställa dessa hansband av dig? Maila mig isåfall på therese.hook@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Om man kan beställa dessa fortfarande, skicks gärna ett mail till mig då :) klaudiajasionek@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!Jag är också intresserad av dessa halsband :) Mejla mig gärna. g.tellefors@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är intresserad! Maila gärna på idaljunggren@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej, jag skulle också gärna vilja veta om det fortfarande går att beställa dessa underbara halsband från dig!? Maila mlg gärna på cornelia_klasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är också intresserad av att beställa ett halsband! Så otroligt fina.
    Hör av dig till emelie.jin@gmail.com!

    SvaraRadera
  7. Hej, jag är intresserad av att köpa två halsband av dig, så fina. Hör gärna av dig till emma.wolgsjo@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Jag är intresserad av att beställa kan ni maila mig Noor_200753@hotmail.com.
    Tack i för hand :)

    SvaraRadera