fredag 3 oktober 2014

halsband JAG HJÄRTAR KIDS


halsband JAG HJÄRTAR KIDS
ankarkedja (1.3) | 36 cm eller 38 cm / går även att få i 40 cm
rund bricka (9 mm eller 12 mm)
hjärta (6 mm eller 12 mm)
swarovski kristall (4 mm) i valfri färg / beroende på vad som finns i lager
sterling silver (.925)

Jag har två små killar, 6 och 9 år. Båda bär dessa halsband, med deras egen bokstav : N & B. Det lilla hjärtat för att 'mamma älskar dem' och kristallen mest för att den gnistrar lite fint och är extra kul att få välja färg på. Ett perfekt smycke att ge bort i present när någon fyller år, när någon döps eller kanske bara för att visa att man tycker om någon. 

En tunn ankarkedja (1.3) i längden 36 cm eller 38 cm. Går ävena tt få i längden 40 cm om barnet är äldre. Hjärtat man du få i storlek 6 mm eller 12 mm. Brickan i storlek 9 mm eller 12 mm.
Och som pricken över i:et: en liten swarovski kristall i önskad färg - rosa brukar vara väldigt poppis.



halsband JAG HJÄRTAR KIDS kostar i detta utförande (endast en bokstav stämplad) 350 sek. Skulle du önska ett helt namn  eller datum så kostar det 375 sek (det måste dock få plats på den brickan som är 12 mm). Allt material är sterling silver .925 och den tunna ankarkedjan är mycket hållbar, men går sönder om de skulle fastna i hårt med (för det vill man ju!). Och skulle den gå sönder brukar jag ge ett bra pris på den nya ersättningskedjan - för smycken ska ju bäras med glädje och i lek, inte ligga hemma i en presentask. *ler*.

halsband JAG HJÄRTAR KIDS beställs genom ett email till little.u@telia.com. Du skickar med dina önskemål samt din adress + önskat leveransalternativJag rekommenderar postens SKICKA LÄTT eller REK om värdet överstiger 500 sek eller om smycket tillverkas personligt för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar